.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کدام گزینه درست است ؟!
آزمونی دشوار برای استاندار مازندران
کدام گزینه درست است ؟!

مدیریت اجرائی، آزمون دشواری است که طی آن برای پاسخگوئی به هر سئوال و پیدا کردن راه حل برای هر مشکل، 4 گزینه مشابه در برابر چشمان شرکت کنندگان قرار می گیرد و بدون تحقیق و تامل و تفکر و تجربه، واقعاً نمی دانند که کدام گزینه درست است؟!

مشکلی که امروز برای استاندار محترم مازندران در قبال معضلی بنام چگونگی مواجهه با فرمانداران و سایر مدیران اجرائی که تصمیم و تمایل ورود به رقابتهای انتخاباتی را دارند، مطرح است، دقیقاً تابع همین قاعده می باشد و عبور از آن کار آسانی نیست، چرا که یکسوی این تصمیم مدیران و هواداران آنها قرار داشته و تا آخرین لحظه ها میل به بقا در مسئولیت خود دارند و در دگرسوی نیز نامزدهایی قرار دارند که رقابت با اهالی قدرت را بی عدالتی و غیرمنصفانه می دانند و از مدیر ارشد استان خواهان دخالت موثر و عدالت محورانه اند!

فلذا می توان گفت که استاندار محترم و احتمالاً معاونین ایشان در این آزمون نیز در برابر یک سئوال چهار گزینه ای قرار گرفته اند که به راحتی نمی توان جلوی یکی از آنها علامت گذاشت و این گزینه ها عبارتند از:

الف-عزل مدیران متخلف انتخاباتی و تحمل اعتراضات آنها و طرفدارانشان 
×؟

ب-ادامه کار مدیران غیرمتخلف انتخاباتی و مدیریت حساسیتهای بی مورد
×؟

ج-عزل مدیران غیرمتخلف انتخاباتی و پذیرش تبعات آن
×؟

د-ادامه کار مدیران متخلف انتخاباتی و تحمل اعتراض رقبای آنها
×؟

حالا باید آنالیز کرد که آقای مهندس طاهایی استاندار محترم مازندران کدام گزینه را علامت زده که تا این اندازه بازتاب های رسانه ای و مطبوعاتی و محیطی داشته و کار آنچنان بیخ پیدا کرده و به جاهای باریک کشیده شده که حتی منجر به تهیه و ارسال نامه سرگشاده بعضی ها به رئیس جمهور شده است؟!

شاید بتوان گفت که این مرحله یکی از دشوارترین مراحل مدیریتی آقای طاهایی و یادآور لزوم نقش آفرینی شفاف در عملکردی است که منافع شخصی و منافع جناحی و منافع سازمانی در هم آمیخته و شبهه افزاست!

به هرحال ما چه بخواهیم و چه نخواهیم آقای طاهایی این پروژه را استارت زده و فرماندار نوشهر اولین موردی است که عزل شده و طبعاً عدالت ایجاب می کند که این مسئله استمرار یابد و به میدان آمدن پتانسیل های خانوادگی و مدیریتی در استان و تهران هم نباید آقای طاهایی را به اتخاذ سیاست تبعیض بکشاند!

البته شرط این اقدام این است که در حوزه مسئولیت فرمانداران و سایر مدیران زمینه های علامت زدن به یکی از گزینه ها فراهم و متجلی شود و استاندار بتواند مستنداً تهدید خود را عملی کند و خدا کند کسی مستثنی نشود که این امر برای نظام ما و دولتی که مدعی عدالت محوری است، امر مذمومی است!

ما به نظاره می نشینیم و عملکرد استاندار محترم را آنالیز کرده و منتظریم تا در راستای عملکردهای قاطع و یا مسئله ساز، ایشان و سایر مدیران استان را رصد انتخاباتی کنیم و تردید نکنید که انتخابات فصل الخطاب همه ارزیابی های مدیریتی است و خیلی باید با احتیاط عمل کرد تا خدای نکرده حقی ضایع نگردد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

عباسيان 26 ارديبهشت 1390
اقاي شمال نيوز لطفا براي استان تصميم گيري نكنيد دست از تفرقه انذازي برداريد شماها مطبوعاتيها عادت داريد هميشه نظام ومسولين خدوم را به چالش بكشانيد واين خيانت بزرگي بهاستان هست
حسيني 26 ارديبهشت 1390
اقاي شمال نيوز جنابعالي چكاره اي كه براي استاندار انقلابي و ولايتي سوال طرح وتعين تكليف ميكني ؟ چه خدماتي در دولت احمدي نزاد ازتو ديده ايم جز مخالفت وتفرقه افكني؟؟؟
نا شناس 26 ارديبهشت 1390
خیلی جالبه! اقای محترم نویسنده! خداکند که این مطلبت برای رضای خدا بوده باشد نه برای حال دادن به فلان نماینده! اما در مورد نوشهر، این اقدام استاندار که برای رضایت محسنی حامی فتنه سبز یک چهره ارزشی و پاسدار را عزل کند اوج ظلم به دولت اصولگراست. بجای نقد عملکرد استاندار او را ترویج به تکرار اقدامات قانون شکنانه میکنید؟ فاطمی حداکثر دوماه دیگر استعفا می داد اما ایا روا بود خدماتش طی سالهای گذشته را بخاطر بدست اوردن دل نماینده ای که از کارنامه مثبتی در حوادث فتنه پس از انتخابات 88 برخوردار نیست اینچنین با شان یک مدیر دولتی بازی شود؟ مدیریت محترم شمال نیوز، براستی چه کسی یاید از نیروهای ارزشی و پاسدار استان حمایت کند؟
نا شناس 26 ارديبهشت 1390
سلام.من نمی دانم که چرا 4 گزینه انتخاب کردید؟عجیب است چرا 2 گزینه را به 4 گزینه تبدیل کردید.یا عزل یا ماندن.این شد 2تا خب حالا میریم سر اصل مطلب.منطقی منطقی بحث می کنیم.قبوله؟؟ببنید کسی با تعویض فرماندارها و افرادی که موضع انتخاباتی دارن مشکلی نداره تعویض تو هر دولتی بود و باقی می مونه.ولی 2 تا موضوع جای تامل داره 1.اینکه آیا نحوه برخورد با این افراد درسته ،افرادی که حداقل 5سال سابقه خدمت صادقانه به دولت و ملت دارن (من فکر نمی کنم این کار درستر باشه آقای استاندار )مو ضوع 2 اینکه قانون خودش زمان استعفا را مشخص کرده اگه باید زودتر استعفا می دادن که قانون خودش زمانش رو مشخص می کرد(فکر می کنم اینم بی احترامی به قانون باشه) یه موضوع مهمتر است که اینم گفتنش خالی از لطف نیست شما سایتها به خاطر تقابل با همدیگر موضوع ها را از صداقت و عدالت خارج نکنید
نا شناس 26 ارديبهشت 1390
استاندار محترم با سلام
لطفا وضعیت سازمان جهاد کشاورزی را در این خصوص نیز مد نظر داشته باشید ......
نا شناس 26 ارديبهشت 1390
عزیز دل برادر به کی داری هشدار میدی معاون سیاسی عزیز شما که دو سال مشغول فعالیت انتخاباتیست و اتفاقی نیفتاده.
نا شناس 26 ارديبهشت 1390
استاندار خودش با همين روشها و ترفندها در سالهاي قبل نماينده شده !!!
حالا او ميخواهد اين مشكلات را حل كنه!!!
زهي خيال باطل
كاركنان فرمانداري ساري 26 ارديبهشت 1390
تورا بخدا يك كميته حقيقت ياب براي فرمانداري ساري و تخلفات ايشان ارسال تا براي ريئس جمهور هم ارسال شود
احمدي از بابلسر 26 ارديبهشت 1390
ولايتي ها هوشيار باشند مبادا در حلقه مشايي گرفتارشوند
ج-م 26 ارديبهشت 1390
اينها همه حاشيه سازي و فشار به مسئولين است استاندار اين حق را دارد كه تيمش را انتخاب كند مگر استاندار ميتواند در عزل و جذب قوه قضاييه ويا- - دخالت كند كه بعضيها انتظار دارند كه ديگران در كار استاندار دخالت كنند همين دخالتها نتيجه اش اين ميشود كه بخاطر قبول فشار يا سفارش وظيفه نظارتي و نقد تحت شعاع قرار ميگيرد
مهدوي 26 ارديبهشت 1390
كجاي قانون نوشته كه كار انتخاباتي قبل از موعد مقرر جرم است
اضايان 26 ارديبهشت 1390
اگر كار زود هنگام انتخاباتي جرم هست چرا اقاي مشايي درتهران جلسه انتخاباتي تشكيل داده واعلام كرد كه من بايد 150نماينده به مجلس ببرم اقاي استاندار به مردم توضيح بده چه كساني از استانداري در اين جلسه شركت كردند ؟؟ دم خرمس يا قسم حضرت عباس
اكبري ازساري 27 ارديبهشت 1390
سايت شمال نيوز دنبال جه هستي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 27 ارديبهشت 1390
راستي اگر تبليغات زود هنگام خلاف هست .چرا نمايندگان فعلي مجلس با مليارد ها تومان پول بيت المال به اين روستا وان روستا هزينه ميكنند
نا شناس 27 ارديبهشت 1390
من براي سايت شمه متاسفم دو تا نظر دادم ولي ثبت نكردي
نا شناس 27 ارديبهشت 1390
بعضی ها چقدر خوش خیالند؟نتایج انتخابات ساری را در روزهای تبلیغاتش هم نمی توان پیش بینی کرد، اونوقت اینها می گند، ما پیروز انتخابات مجلس در ساری هستیم، بخاطر همی حرف هم که شده، باید به حضور مسئولیتی فرماندار در حوزه انتخاباتی اش خاتمه داد، تا شکی ایجاد نشود.
نا شناس 27 ارديبهشت 1390
جوسالاری و هوسالاری و فریادسالاری و سایت سالاری و تبلیغات سالاری ممنوع. زورآزمایی اصلی در کنار صندوفهای رای آزاد است، جوانمرد و آزاده باشید، احساساتی نباشید، فرماندار در حوزه انتخاباتی اش مشکوک می زند و بهتر است که کنار گذاشته شود.
نا شناس 27 ارديبهشت 1390
اصولگراهای واقعی، باندی عمل نمی کنند، این سبک کار مال اصلاح طلبانی است که دیگه جنایشان برای ما رنگی ندارد.شلوغ بازی و احساساتی رفتار کردن مال ناامیدهاست، آقایان اگه ریگی در کفشتان نیست، مردانه وارد رقابت انتخاباتی بشین و این همه با تهمت زدن به دیگران، برای خودتون کسب آبرو نکنید.
نا شناس 27 ارديبهشت 1390
مگه شمال نیوز چی گفته که آب به لانه مورچگان افتاده!عجب آدمهای بی ظرفیتی هستند؟ هنوز هیچی نشده که می خواهید خفقان ایجاد کنید، اگه کاره ای بشید، چکار می کنید؟
نا شناس 27 ارديبهشت 1390
همین چیزها خوبه ، خودتان را مشغول کنید.
نا شناس 27 ارديبهشت 1390
آیا این همه اعتراض اقایان مدعی از روحیه قانون گریزی آنها حکایت نمی کند؟ اگر فرماندار از باند مقابل آنها بود، آیا آنها باز هم همینطوری موضع می گیرند؟ تا کی باید با ریاکاری برخورد کرد؟هر چی اینها موضع منفی بگیرند، مردم هم از اینها بیشتر فاصله می گیرند، پس بخاطر خودشون هم که شده، سکوت کنند؛بهتره. دوستی اینها با فرماندار، دوستی خاله خرسه رو می مونه.
نا شناس 27 ارديبهشت 1390
فراخوان دادند؟ این همه دیگران را صدا کردن، به چه معنایی است؟به رئیس جمهور نامه می زنند، به سردار شاهچراغی التماس می کنند، به بسیجی ها آماده باش می دهند، پاسدارها رو به میدون می خونن! که چی بشه، چی شد مگه؟ اجرای قانون تا این اندازه سخته؟واقعاً که!
نا شناس 27 ارديبهشت 1390
من این و قبول دارم که فرماندار بعدی نباید حامی نامزدهای انتخاباتی باشه، اما اصرار بر ادامه کار فرمانداری که خودش کاندیداست، عاقلانه بنظر نمی رسه!ماهیت فرماندار مهم نیست، مهم نقشی است که بعهده می گیره.
نا شناس 27 ارديبهشت 1390
فرماندار ساری، 5 ساله که فرماندار و استانداری چی شده، اگه میخواست کاری بکنه، کرده، این همه جوش نزنین، حرص نخورین، رای حرام وفا نمی کنه، خیلی خیلی بهتره که ایشون کنار بکشه و رای حلال بگیره!اگه رای آورد و نماینده شد، نوش جانش، اما اگه رای نیاورد، دیگه مورد طعن و کنایه کسی قرار نمی گیره؟
قادري از ساري 27 ارديبهشت 1390
صداقت يكي از اصول اوليه كارهاي رسانه اي ست من تعجب ميكنم يك نفر پيدا نميشود كه زارعي را قبول داشته باشد عجب سايتي هست اين سايت
عربيان ازساري 27 ارديبهشت 1390
اقاي نيوز ديشب كه سايت شما را باز كردم كامنتهاي متفاوتي بود ..ولي امروز همه يكدست شده
نادري ازكياسر 27 ارديبهشت 1390
اقاي شجاعي هر كاري كه دلش بخواهد انجام ميدهد تا به مجلس راه پيداكند
هاديان از راهبند 27 ارديبهشت 1390
چرا سعي ميكنيد جلو تر از قانون حركت كنيد همين قانوني كه شما از ان دم ميزنيد ولي عامل به ان نيستيد گفته كساني كه ميخواهند كانديدا شوند اوايل تير استفا دهند حا لا چه اتفاقي افتاده است كه اقاي نيوز استاندار را تهديد به برخورد با اقايان ميكند وعصباني ميشود.فكرميكنم اين جريان حكمتي دارد كه با اين عطش دنبال ميشود وان هم اقبال عمومي مردم به اقاي زارعي
اسحاقي ازدادگستري 27 ارديبهشت 1390
لطفا قانون را به نفع خودتان مصادره نكنيد بگذاريد همه چيز باقانون جمهوري اسلامي پيش برود نه قانون شمال نيوز
نا شناس 27 ارديبهشت 1390
باور کردنی نیست که کسی قصد نامزدی برای مجلس داشته باشد و آنوقت اینهمه نازک نارنجی و کم ظرفیت باشد و این همه جزع و فزع برای هیج راه بیاندازد، این آقایان یا مطلب را نخواندند و یا اینکه محتوایش را متوجه نشدند، البته احتمال نخواندن قوی تر است که در هر دوحالت تاسف انگیز است!وای بحال نماینده احتمالی که دیگری برایش بخواندو دیگری برایش موضع بگیرد و او اصلاً خبر نداشته باشد و زمانی بخود بیاید که پاسی از شب گذشته باشد و او چاره ای جز ادامه دادن همان مواضع نداشته باشد!
نا شناس 28 ارديبهشت 1390
آقای شمال نیوز
قبلا هم گفتیم این سایت مازندران نیوز است
این مشکل در استان گیلان بیداد میکند تمام امکانات فرمانداری رشت در اختیار این فرماندار است و صرفا وعلنا دارد کار انتخاباتی میکند جالب است تکذیب هم نمیکند ولی .... ببخشید خواستم بگویم مسئولین خوابند دیدم نه خواب نیستند بلکه خودشان را بخواب زده اند
عباس 30 ارديبهشت 1390
شمال نیوز
ننگت باد که فقط کامنت های خاص رو میذاری
ترسو وبزدل هستی تمام
راه شب 1 خرداد 1390
معلوم نيست در مازندران كي استاندار است شجاعي محسني طاهائي ادم اينقدر ترسو و پست طلب ميشه اقاي استاندار شما از مسند نمي گيرند مثل مختار حكومت كن نه زبير شما قدر نيروهاي ارزشي را نميدانيد چون هميشه جاي گرم و نرم بوديد دكتر ولايي است يا اقاي محسني فتنه گر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.176 seconds.